سمعک های مقرون به صرفه

جهت خرید سمعک مقرون به صرفه بهتر است بدانیم در پنجاه سال گذشته تعداد انگشت شماری از شرکت ها صنعت سمعک را تحت سلطه خود درآورده اند. شرکت هایی مانند سیگنیا ، یونیترون و ویدکس در هر صورت که بخواهند حق شارژ را دارند. اما طی ده سال گذشته ، تولیدکنندگان جدید hearing aids با ارائه راه حل های با کیفیت و مقرون به صرفه که درست مانند hearing aids های سنتی کار می کنند ، صنعت را متحول کرده اند.

سمعک های مقرون به صرفه چگونه با گران قیمت ها مقایسه می شوند؟



در صنعت  hearing aids ، صرف هزینه بیشتر همیشه کیفیت بهتری ندارد. در یک مطالعه موردی توسط موسسه شنوایی بهتر ، hearing aids هایی که مستقیم به مصرف کننده می رسند (مثلا با سفارش پستی یا پست الکترونیکی) به همان اندازه سمعک های سنتی و گران قیمت مفید هستند. علاوه بر این ، خریدار مستقیم به مصرف کننده به طور متوسط ​​با سمعک های سفارش پستی 80٪ پس انداز می کند.

هنگام خرید سمعک های مقرون به صرفه ، از ویژگی های زیر اطمینان حاصل کنید:



ضمانت نامه : فقط اگر سمعک مقرون به صرفه همراه باشد با 100٪ ضمانت جبران رضایت از بازگشت پول خریداری کنید. با این کار می توانید hearing aids را بدون خطر آزمایش کنید.
تعمیرات آسان: در زمان خرید مطمئن شوید که شرکت hearing aids ارزان قیمت خدمات تعمیر را ارائه می دهد.

طول عمر شرکت : فقط اطمینان حاصل کنید که در تعمیرات و تعویض قطعات در بازار حضور دارند ، فقط از یک شرکت hearing aids خرید کنید که حداقل پنج سال است در آن فعالیت می کند.
خدمات عالی برای مشتری : برخی از مشتریان با سمعک ها به سرعت با زندگی سازگار می شوند. ولی دیگران برای عبور از نقاط خشن به کمک نیاز دارند. چه برای تنظیم دقیق سمعک های خود به کمک نیاز داشته باشند و چه فقط به کمی پشتیبانی اخلاقی .

شما ممکن است کمی بیشتر از hearing aids ارزان قیمت برای hearing aids خود بپردازید ، اما این یک سرمایه گذاری است. در غیر این صورت شما از نظر تکنولوژی ، کیفیت و طول عمر بیشتر ضربه خواهید دید. این  hearing aids ها شامل تنظیمات ، تقویت صدا و عملکردی است که شما از مدل های با قیمت بالاتر انتظار دارید. تعداد زیادی از سمعک های ارزان قیمت حتی فناوری کم کردن صدای پس زمینه ی گفت و گو و کم کردن بازخورد پیشرفته را ندارند.
ما همچنین فناوری های پیشرفته ای را ارائه می دهیم که صداها و فرکانس های بالاتر را در اولویت قرار می دهند. این باعث می شود که خط سمعک ارزان قیمت ما برای کسانی که در محدوده کم تا متوسط  و ​​زیاد طیف کم شنوایی قرار دارند موثر باشد.

شما می توانید جهت خرید سمعک مقرون به صرفه و ارزان با متخصصین کلینیک سمعک هوشمند در شرق تهران تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button