ده مارک برتر سمعک های هوشمند

یافتن بهترین مارک بین سمعک های هوشمند وقتی ساده تر می شود که چند اصل اساسی را در جستجوی خود اعمال کنید. دستگاه هایی که در لیست ما قرار گرفته اند ، همگی دارای ویژگی های جذابی هستند که نشان می دهد آن ها می توانند مراقبت های شنوایی مدرن را انجام دهند. در این مقاله ما ده مارک برتر سمعک های هوشمند در سال 2020 را نام می بریم.

یک نگاه کلی به ده مارک از بهترین سمعک های هوشمند :

Eargo :

عنوان بهترین سمعک به دلیل راحت بودن گوش در زمان پوشیدن این سمعک

Lexie :

بهترین برنامه پاداش دهی را دارد.

MDHearingAid :

بهترین بین سمعک های دیجیتال کم هزینه

Audicus :

عنوان بهترین بین سمعک های کم هزینه بلوتوث دار

Phonak :

بهترین برای مکالمات گروهی و کلاسی

ReSound :

بهترین برای ادغام صدا از راه دور

Signia :

بهترین برای طراحی سطح بالا در سمعک های هوشمند

Starkey Hearing Technologies :

عنوان بهترین برای داشتن ویژگی های کمکی و جانبی در سمعک

Widex :

بهترین ویژگی های هوش مصنوعی

Lively :

بهترین برای داشتن بیشترین رضایت مشتری 

سمعک هوشمند

چگونه بهترین سمعک ها را انتخاب کردیم :

یافتن بهترین مارک بین سمعک هوشمند وقتی ساده تر می شود که چند اصل اساسی را در جستجوی خود اعمال کنید. دستگاه هایی که در لیست بهترین سمعک های سال 2020 ما قرار گرفته اند ، همگی دارای ویژگی های جذابی هستند که نشان می دهد آن ها می توانند مراقبت های شنوایی مدرن را انجام دهند. در زیر ، برخی از ویژگی هایی که برای تهیه لیست خود به دنبال آن بودیم را می بینید.

تنظیم شخصی :

 ما سمعک های هوشمندی را که برای شنوایی سنجی فردی تنظیم نشده اند یا حداقل تنظیمات صوتی متنوع و قابل برنامه ریزی توسط کاربر را ارائه نمی دهند ، تا حد زیادی حذف کرده ایم. ما همچنین تلاش کرده ایم مارک هایی را که قفل شده اند را حذف کنیم. قفل شدن سمعک یعنی خریداران فقط می توانند سمعک های خود را از طریق شنوایی شناسی که با آن مارک خاص قرار داد دارد ، تنظیم کنند.

کیفیت صدا :

 ما دستگاه هایی را در اختیار داریم که دارای میکروفن جهت دار ، کاهش سر و صدا ، کاهش باد و کاهش بازخورد و برخی از آنها دارای ویژگی های پیشرفته تری هستند ، مانند پردازش تخصصی پیام های صوتی و حافظه داخل گوش کاربر.

ویژگی ها و طراحی های مدرن :

 اکثر مارک ها و مدل های توصیه شده در زیر ویژگی هایی مانند اتصال بلوتوث ، کنترل توسط برنامه های تلفن های هوشمند ، قابلیت های از راه دور و تنظیم بصری را ارائه می دهند. مقاله ما همچنین شامل طیف گسترده ای از سبک های مناسب ، از جمله طرح های جدید سمعک نامرئی است.  

ارزش : 

ما تمام تلاش خود را انجام داده ایم تا طیف ثابتی از قیمت ها و مجموعه ویژگی ها را برای افرادی که از کم شنوایی برخوردار هستند در نظر بگیریم تا این افراد بتوانند سمعکی با کیفیت خوب و قیمت مناسب تهیه کنند.

این مقاله در پارت بعد ادامه پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button