آیا سمعک ارزان قیمت بخرم؟

به بیان ساده ،  سمعک ارزان قیمت تقریبا به اندازه hearing aids هایی که شما از یک متخصص بهداشت شنوایی که در نصب و سرویس دهی این دستگاه ها نیز مهارت دارد خریداری می کنید خوب نیستند. به طور معمول ، hearing aids های ارزان قیمت نمی توانند صداها را از نویز پس زمینه جدا کنند و یا میزان صدا را به خوبی تنظیم می کنند و در عوض همه صداها را به صورت یکسان تقویت می کنند که می تواند به سرعت ناراحت کننده باشد.

با این حال ، محصولات شخصی تقویت صدا (که PSAP نیز نامیده می شوند) گاهی اوقات روش خوبی برای سهولت در استفاده از سمعک هستند و به طور قابل توجهی ارزان تر هستند.
سوالات زیر را از خود بپرسید تا ببینید آیا تقویت کننده شنوایی برای شما مناسب است یا خیر.
آیا شما برای بار اول از hearing aids استفاده می کنید؟
آیا قیمت در بررسی خرید hearing aids عامل مهمی است؟
استفاده از hearing aids برای شما در اولویت است که به طور نامرئی درون گوش شما قرار بگیرد؟
آیا  hearing aids لازم دارید که زمان مکالمه تلفنی به آسانی از آن استفاده شود؟
آیا شما خوب می دانید که دستگاه شما متناسب با نیازهای شنوایی منحصر به فرد شما نیست یا سرویس نمی شود؟

خرید سمعک هوشمند
خرید سمعک هوشمند

سمعک ارزان قیمت در مقابل سمعک مقرون به صرفه ، تفاوت چیست؟


تفاوت بین hearing aids هایی که دارای قیمت کم هستند و hearing aids هایی که قیمت مناسبی دارند تفاوت مهمی است – به ویژه هنگامی که شما به دنبال یک راه حل قانونی و با قیمت مناسب برای مشکل کاهش شنوایی خود هستید.
اما شنوایی شناس محلی شما قصد ندارد در این تمایز به شما کمک کند. او فقط می خواهد بگوید که هزینه هر گوش چند میلیون تومان است و فواید hearing aids در تغییر زندگی چه اهمیتی دارد.

خوشبختانه ، این نمی تواند دور از حقیقت باشد. این به این دلیل است که یک وسیله شاد و مقرون به صرفه بین سمعک های بسیار گران قیمت که شنوایی شناسان می فروشند و ارزان قیمت هایی که بیشتر از منفعت ضرر دارند ، وجود دارد.
برای پیدا کردن این سمعک های با کیفیت خوب و قیمت مناسب ، باید بدانید که چطور موارد خوب را از موارد بد تشخیص دهید – و برای همین ما شما را در این باره راهنمایی می کنیم تا توانایی این را داشته باشید که hearing aids با قیمت خوب و مناسب پیدا کنید. با اتمام آن ، 99٪ از شما قادر خواهید بود تا کمبود شنوایی خود را با پول خیلی کمتری درمان کنید.

شما می توانید جهت خرید انواع سمعک هوشمند و سمعک ارزان با متخصصین کلینیک سمعک هوشمند بصورت رایگان مشاوره نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button