سمعک ضد آب

سمعک ضد آب چیست ؟

سمعک ضد آب از جمله سمعک های پرکاربرد در بین کاربران سمعک می باشد. در واقع تکنولوژی ضد آب بودن باعث شده است تا سمعک های فوق هوشمند با محبوبیت خاصی روبه رو شوند. تکنولوزی ضد اب باعث شده است تا بتوان از بسیاری از قطعات الکتریکی در شرایط خاص و مرطوب استفاده کرد. سمعک به عنوان یک وسیله الکتریکی نیز می تواند از تکنولوژی ضد آب بهره ببرد. شرکت زیمنس در قدم اول با طراحی سمعک Aquaris سعی کرده است تا اولین سمعک ضد آب را طراحی کند. امروزه برند های مختلف سمعک با طراحی سمعک های ضد آب سعی در جلب رضایت کاربران خود دارند.

استاندارد IP در سمعک های ضد آب

یکی از استانداردهای مهم که در سمعک های فوق هوشمند ضد آب مورد استفاده قرار می گیرد استاندارد IP  می باشد.این استاندارد تقریبا در اکثر برندهای سمعک مورد توافق می باشد. IP68 و IP67 استاندارد هایی سات که برای مقاوم سازی سمعک در برابر رطوبت و گرد و غبار استفاده می شود . این استاندارد دارای دو معیار مقاومت نسبت به گرد و غبار و معیار مقاومت نسبت به رطوبت می باشد. معیار مقاومت نسبت به رطوبت دارای عددی بین 0 تا 8 می باشد. این عدد نشان دهنده میزان مقاومت نسبت به رطوبت می باشد. معیار دوم عددی بین 0 تا 6 می باشد و نشان دهنده میزان مقاومت نسبت به گرد و غبار می باشد.

سمعک ضد آب مناسب چه کسانی است :

       1.  در کاربرانی که در ناحیه ی اطراف گوش زیاد عرق می کنند

       2.  یا در محیط های شرجی و مرطوب زندگی میکنند

       3.  و همچنین افرادی که جرم یا موم گوششان بالا است

انواع سمعک های ضد آب

    1.  سمعک پشت گوشی

    2.  سمعک داخل گوشی

    3.  سمعک نامرئی

سمعک های ضد آب می توانند در محیط های خاصی از جمله در محیط بارانی، مرطوب و استخر مورد استفاده قرار گیرند :

  • محیط بارانی: سمعک از قطعات الکترونیکی تشکیل شده است. در صورت نفوذ اب، این قطعات ممکن است کارایی خود را از دست دهند. سمعک ضد آب با پوشش مقاوم نسبت به اب می تواند مانع از نفوذ اب به سمعک شود.
  • افراد با ترشح مداوم گوش: سمعک به علت قرار گیری در کانال گوش، در معرض مایعات و ترشحات گوش و جرم ان قرار می گیرد. بعضی بیماری های عفونی باعث ترشح مداوم گوش می شوند. این قبیل افراد در استفاده از سمعک محدودیت دارند. فناوری ضد اب می تواند مانع از نفوذ ترشحات گوش به داخل سمعک شود.
  • محیط های کاری مرطوب :افراد دارای نقص شنوایی ممکن است در محیط های مرطوب مشغول به کار باشند. گاها استفاده از سمعک معمولی فاقد تکنولوزی ضد اب در این محیط ها باعث از کار افتادن سمعک می شود.
  • ورزشکاران ورزش های آبی: بعضی از ورزش کاران مجبورند در محیط مرطوب و ابی قرار گیرند. استفاده از سمعک برای این افراد معمولا ضروری است. در این افراد نیز سمعک ضد اب گزینه مناسبی است.

برای سفارش و خرید محصول با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button